Więcej oznacza mniej, to promocja przygotowana z myślą o stałych klientach Eurobus – Eurolines Polska, którzy często podróżują naszymi liniami autokarowymi. Wystarczy, że w przeciągu roku odbędziesz 4 podróże korzystając ze zniżki 15% dla stałych klientów (uczestników programu lojalnościowego Bus Plus), a piąty przejazd otrzymasz za 50% ceny.
Jakie warunki powinieneś spełnić, aby uzyskać 50% upust cenowy?
Po pierwsze musisz być uczestnikiem programu lojalnościowego Bus Plus (jeżeli jeszcze nie posiadasz Karty Stałego Klienta kliknij w zakładkę Stały Klient i dowiedz się, jak ją otrzymać).
Po drugie, podczas zakupu biletu w biurze podróży, powinieneś oddać 4 bilety wykupione ze zniżką 15% dla stałych klientów, każdy z nich powinien spełniać oba poniższe warunki:
O czym należy pamiętać, decydując się na zakup biletu w promocji Więcej oznacza mniej?
Zmiany i zwroty biletów promocyjnych możliwe są zgodnie ze standardowymi zasadami obowiązującymi na danej linii.
Od biletu zakupionego po promocyjnej cenie nie nalicza się żadnych dodatkowych zniżek.
Biletu promocyjnego nie łączy się z innymi promocjami.
Bilet wystawiony bezpodstawnie (brak spełnienia powyższych warunków) skutkuje dopłatą w autokarze do wartości cennikowej.
Jakie warunki powinieneś spełnić, aby uzyskać 50% upust cenowy?
Po pierwsze musisz być uczestnikiem programu lojalnościowego Bus Plus (jeżeli jeszcze nie posiadasz Karty Stałego Klienta kliknij w zakładkę Stały Klient i dowiedz się, jak ją otrzymać).
Po drugie, podczas zakupu biletu w biurze podróży, powinieneś oddać 4 bilety wykupione ze zniżką 15% dla stałych klientów, każdy z nich powinien spełniać oba poniższe warunki:
- bilet powinien być zrealizowany w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień wyjazdu, na który będzie wykupiony piąty (promocyjny) bilet,
- bilet powinien być wystawiony na drukach Eurobus – Eurolines Polska, lub jego udziałowców (firm: Biacomex, Eurotrans, Jordan, Orland, Sokół, Trans-Service).
O czym należy pamiętać, decydując się na zakup biletu w promocji Więcej oznacza mniej?
Zmiany i zwroty biletów promocyjnych możliwe są zgodnie ze standardowymi zasadami obowiązującymi na danej linii.
Od biletu zakupionego po promocyjnej cenie nie nalicza się żadnych dodatkowych zniżek.
Biletu promocyjnego nie łączy się z innymi promocjami.
Bilet wystawiony bezpodstawnie (brak spełnienia powyższych warunków) skutkuje dopłatą w autokarze do wartości cennikowej.