Sprzedaż biletów on-line

Sprzedaż biletów on-line




Logowanie do biletu

Jesteś tutaj: Strona główna » Promocje » Stały Klient

Stały Klient

REGULAMIN KARTY STAŁEGO KLIENTA

 

 

Tekst jednolity obowiązujący od dnia 08.03.2010 r.

 

 

Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin niniejszy określa zasady przyznawania i użytkowania KARTY STAŁEGO KLIENTA wystawianej przez Eurolines Polska, zwanej dalej KARTĄ oraz zawiera warunki posługiwania się nią.
  2. Do otrzymania KARTY uprawniona jest każda osoba, która przedstawi Agentowi Eurolines Polska: - bilety zagraniczne: Eurolines Polska i/lub polskich firm przewozowych obsługujących linie znajdujące się w ofercie Eurolines Polska, i/lub partnerów zagranicznych obsługujących linie funkcjonujące w ofercie Eurolines Polska na łączną kwotę co najmniej 1.000 PLN lub 250 EUR albo - bilety zagraniczne innych firm przewozowych (świadczących usługi autobusowej komunikacji międzynarodowej) na łączną kwotę co najmniej 1.500 PLN lub 375 EUR. W razie konieczności przeliczenia na walutę polską ceny biletu wystawionego w EUR przyjmuje się stały kurs, zgodnie z którym 1 EUR = 3,5 PLN.

    2a. Raz w roku (do końca pierwszego kwartału) Eurolines Polska na podstawie danych statystycznych, wybiera 100 Klientów, którzy zakupili najwięcej biletów od momentu uzyskania KARTY Stałego Klienta. Osoby te otrzymują ZŁOTĄ KARTĘ Stałego Klienta. ZŁOTA KARTA jest przyznawana na stałe. Osoby, którym przyznano ZŁOTĄ KARTĘ Eurolines Polska poinformuje o tym listownie w ciągu 21 dni od ustalenia uprawnienia.
  3. Wszystkie bilety, o których mowa w pkt. 2 oraz 2a muszą być wystawione na tę samą osobę.
  4. Skreślono.
  5. Agent Przyjmujący zgłoszenie Klienta do udziału w programie KARTA STAŁEGO KLIENTA winien zatrzymać przedstawione bilety zagraniczne, o których mowa w pkt. 2.
  6. W przypadku, gdy Klient przedstawi odcinek biletu Eurolines Polska zakupionego za pośrednictwem Internetu, Agent przeprowadza telefoniczną weryfikację tego biletu bezpośrednio w Centralnej Rezerwacji Eurolines Polska (032/3512020), powołując się na jego numer.
  7. Klient, który jest uprawniony do otrzymania KARTY zostaje zarejestrowany w bazie danych Eurolines Polska na podstawie formularza zgłoszenia.
  8. Skreślono.
  9. Formularz zgłoszenia Agent Eurolines Polska powinien wydrukować z systemu euroTICKET, po wprowadzeniu do systemu wszystkich niezbędnych danych, a następnie przedstawić Klientowi do podpisu.
  10. Agenci nie posiadający systemu euroTICKET rejestrację/weryfikację Klienta oraz KARTY przeprowadzają telefonicznie za pośrednictwem Centralnej Rezerwacji Eurolines Polska (tel. 032 / 351 20 20).
  11. Oryginał podpisanego przez Klienta formularza zgłoszenia Agent winien przesłać do Eurolines Polska wraz z biletami, o których mowa w pkt. 5 oraz miesięcznym rozliczeniem sprzedaży.
  12. Wystawcą KARTY jest Eurolines Polska Spółka z o.o. w Katowicach.
  13. KARTA jest imienna i opatrzona indywidualnym numerem oraz podlega rejestracji w bazie danych Eurolines Polska.
  14. Właścicielem KARTY, czyli osobą, której imię i nazwisko widnieje na KARCIE, może zostać uprawniona osoba po własnoręcznym podpisaniu formularza zgłoszenia zawierającego jej dane.
  15. Skreślono.
  16. KARTA zostanie przesłana do właściciela pocztą na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym lub w bazie danych.
  17. Eurolines Polska zastrzega sobie prawo do odmowy wystawienia KARTY, w przypadku nie spełnienia wymogów, o których mowa w pkt. 2.
  18. Jedyną osobą uprawnioną do posługiwania się KARTĄ jest jej właściciel, co oznacza, że prawo do zniżek oraz innych przywilejów, wynikające z faktu posiadania KARTY, nie może być cedowane na inną osobę.
  19. Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym Regulaminie w momencie podpisanie formularza zgłoszenia.


    Zniżki i przywileje z tytułu posiadania KARTY


  20. KARTA daje jej właścicielowi prawo do zniżki preferencyjnej przy zakupie biletu Eurolines Polska na przejazdy międzynarodowe rozpoczynające się w Polsce w ramach wybranych połączeń z oferty Eurolines Polska.
    Podstawowa wysokość zniżki preferencyjnej wynosi 15% od ceny biletu normalnego z obowiązującej oferty Eurolines Polska. Dla wybranych linii może być ustalona 10% lub 15% zniżka preferencyjna liczona od ceny biletu normalnego z uwzględnieniem zniżki standardowej. Sposób naliczania tej zniżki przedstawia poniższa tabela:

    Bilet z wyjazdem z Polski realizowanym w okresie:
    1 stycznia - 14 czerwca
    i 16 września - 31 grudnia
    Bilet z wyjazdem z Polski realizowanym w okresie:
    15 czerwca - 15 września
    Bilet normalny 15%
    15% zniżki od ceny biletu normalnego
    10%
    10% zniżki od ceny biletu normalnego
    Bilet ze standardową zniżką 10%
    Młodzież do ukończenia 26 roku życia; Studenci po okazaniu legitymacji ISIC; Osoby powyżej 60 roku życia; Inwalidzi I grupy
    23,5%
    15% zniżki od ceny biletu uwzględniającego zniżkę standardową 10%
    19%
    10% zniżki od ceny biletu uwzględniającego zniżkę standardową 10%
    Bilet ze standardową zniżką 50%
    Dzieci do 12 roku życia
    57,5%
    15% zniżki od ceny biletu uwzględniającego zniżkę standardową 50%
    55%
    10% zniżki od ceny biletu uwzględniającego zniżkę standardową 50%

    Informacja o obowiązującej na danej linii zniżce preferencyjnej znajduje się w rozkładzie jazdy:
    KARTA daje jej właścicielowi także prawo do uczestniczenia w promocjach specjalnych usług Partnerów Eurolines Polska. Informacje o Partnerach i promocji specjalnej ich produktów umieszczane są na stronie internetowej www.eurolines-polska.pl.
    Posiadacz ZŁOTEJ KARTY uprawniony jest do dodatkowej zniżki o jeden stopień niższej od przysługującej mu standardowo (ze zwykłą KARTĄ). na co czwarty przejazd, a warunkiem koniecznym do jej otrzymania, jest pozostawienie w biurze, w którym bilet jest kupowany, trzech wykorzystanych biletów Eurolines Polska, które zostały sprzedane po dacie uzyskania uprawnienia do posługiwania się ZŁOTĄ KARTĄ, w taryfie normalnie przysługującej Klientowi i zostały wystawione na niego.
  21. Prawo do zniżki z tytułu posiadania KARTY przysługuje na połączeniach liniowych z oferty Eurolines Polska wskazanych w rozkładzie jazdy dostępnym na stronie internetowej www.eurolines-polska.pl.
  22. KARTA akceptowana jest na terenie Polski przez Biura Podróży - Agentów Eurolines Polska.
  23. Skreślono.
  24. Warunkiem uzyskania zniżki przy zakupie biletu jest okazanie KARTY. Właściciel KARTY może zostać poproszony o okazanie dowodu tożsamości w momencie posługiwania się KARTĄ.
  25. W okresie od wypełnienia formularza zgłoszenia do momentu otrzymania KARTY dopuszcza się możliwość korzystania przez Klienta ze zniżek na zakup biletu Eurolines Polska. W takim przypadku do zakupu pierwszego biletu ze zniżką wystarcza podpisanie przez Klienta formularza zgłoszenia oraz przedstawienie Agentowi odcinków biletów, o których mowa w pkt. 2, natomiast do zakupu drugiego biletu wystarcza podanie Agentowi swoich danych personalnych.

    25a. Sprzedaż biletów dla Klienta jest blokowana po zakupie 2 biletów jeżeli do siedziby Eurolines Polska nie dotrze podpisany przez niego oryginał formularza zgłoszenia..
  26. Agenci wypisujący bilety ręcznie powinni wpisywać w uwagach adnotację: "KARTA STAŁEGO KLIENTA".
  27. Eurolines Polska zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych Agentów z obsługi KART czasowo lub na stałe.
  28. Rejestracja KARTY i jej właściciela w bazie danych Eurolines Polska pozwala na wystawienie biletu ze zniżką tylko na osobę właściciela KARTY.
  29. Skreślono.
  30. Informacje o:
    - Agentach Eurolines Polska oraz innych podmiotach akceptujących KARTĘ,
    - innych przywilejach z tytułu posiadania KARTY dostępne są na stronie internetowej www.eurolines-polska.pl.
  31. Zniżki i promocje skierowane do posiadaczy KARTY, nie łączą się z promocjami i obniżkami okazjonalnymi skierowanymi do ogółu Pasażerów. Posiadacz KARTY sam wybiera korzystniejszą dla niego formę zakupu.
  32. Za udzielenie zniżki niezgodnie z niniejszym regulaminem odpowiedzialność ponosi Agent. Promocje specjalne Partnerów Eurolines Polska nie są produktami Eurolines Polska, który nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie produktów objętych taką promocją i za ich jakość.

    Postanowienia końcowe

  33. Regulamin KARTY STAŁEGO KLIENTA Eurolines Polska obowiązuje od 1 kwietnia 2004 roku.
  34. KARTA jest ważna bezterminowo.
  35. W przypadku zagubienia bądź zniszczenia KARTY, jej właściciel powinien zgłosić się z dowodem tożsamości do Agenta Eurolines Polska. W takim przypadku Agent winien kontaktować się z Eurolines Polska pod numerem tel. 32 351 20 20.
  36. Eurolines Polska zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Regulaminu. Aktualny Regulamin znajduje się w siedzibie Eurolines Polska oraz na stronie internetowej Eurolines Polska: www.eurolines-polska.pl. Do zmiany Regulaminu wystarczy jego ogłoszenie w siedzibie Eurolines Polska lub na stronie internetowej www.eurolines-polska.pl.

Pobierz formularz zgłoszeniowy